BPW zawarło umowę współpracy na całodobową pomoc assistance w Europie
Oferta BPW Bergische Achsen KG wzbogacona została o całodobową pomoc assistance na terenie Europy.
Użytkownicy przyczep i naczep wyposażonych w produkty BPW mają obecnie do dyspozycji 24-godzinną linię hotline na wypadek awarii na terenie 39 europejskich państw pod wspólnym numerem alarmowym 00800 780 780 00. Wszyscy dzwoniący mają możliwość rozmowy w ojczystym języku i otrzymania pomocy od jednego z 3200 Partnerów Serwisowych BPW, a także serwisów sieci Europe Net należącą do ADAC TruckService, czyli łącznie 4500 stacji serwisowych. Koordynację działań pomocy assistance prowadzi sieć Europe Net we współpracy z BPW.
Jednakowo w całej Europie
Nowa usługa pomocy assistance skierowana jest do przewoźników całej Europy. Jak wynika ze słów Dr. Brauersa z BPW Bergische Achsen celem BPW jest: „zapewnienie stałej mobilności pojazdów naszych Klientów, bo jeśli pojazd nie jedzie, to nie zarabia. Jako międzynarodowy Partner Mobilności uważamy, że całodobowa pomoc dla naszych Klientów to nasz obowiązek. By zapewnić profesjonalne wsparcie naszym Klientom w każdym kraju w rodzimym języku, nawiązaliśmy współpracę z Europe Net – liderem na rynku. Współpracując z Europe Net zachowujemy najwyższe europejskie standardy jakości.”
Reinhard Häusler, Prezes Zarządu Europe Net, dodaje: „Jesteśmy zaszczyceni, że BPW zdecydowało się rozwijać swoją sieć serwisową we współpracy z nami. Dostęp do ogólnoeuropejskiego, profesjonalnego system pomocy assistance jest znaczącym wsparciem dla Przewoźników.”
O Europe Net
Europe Net jest europejską organizacją skupiającą obecnie 15 sieci serwisowych na terenie 39 krajów Europy, oferującą indywidualne pakiety mobilności i pomoc na drodze dla branży transportowej. Firma z siedzibą w Brukseli ma na celu zapewnienie najwyższej jakości usług w całej Europie współpracując z regionalnymi partnerami serwisowymi.
Więcej na: http://www.europenet24.com