Najnowsze

Archiwum

BPW News

Hamulce

Efektywna praca w polu wymaga nie tylko wiedzy z zakresu agronomii, ale także odpowiednio wyposażonych i działających maszyn, które znacząco usprawnią i ułatwią wykonywanie nawet najtrudniejszych zadań. Zawieszenia i osie firmy BPW od lat cieszą się uznaniem polskich i zagranicznych rolników.
W czerwcu na polskich drogach spotkać można było pojazd demonstracyjny BPW. W Infomobilu  odbyło się dziesięć szkoleń, w których udział wzięło ponad 200 osób zainteresowanych tematyką produktów BPW. Serdecznie dziękujemy Gościom za przybycie, a naszym Partnerom i tegorocznym gospodarzom- Autos, Suder-Suder, Martex,  Omega Truck Center, Panas Transport oraz Marpeto Polska za zaangażowanie i współpracę.
W maju 2024 roku BPW wprowadza na rynek nową wersję AirSave, urządzenia do kontroli i uzupełniania ciśnienia w ogumieniu, które jest zgodne z przepisami dyrektywy UN ECE Regulamin R 141.
Zapraszamy właścicieli flot, osoby zarządzające flotami, mechaników oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką produktów BPW na bezpłatne szkolenia INFOMOBIL 2024, prowadzone w pojeździe pokazowym BPW.
Doświadczenie pokazuje, że nowe regulacje w branży transportowej często oznaczają większą biurokrację i zwiększone koszty. BPW odwraca teraz sytuację, wykorzystując nowe rozporządzenie UN ECE R 141, aby zapewnić operatorom pojazdów znacznie większy zysk i wydajność. Sekret tkwi w inteligentnej generacji podwozia iC Plus. Jego telematyka monitoruje lub nawet zarządza ciśnieniem powietrza w oponach, a także wykrywa obciążenie osi i kontroluje skuteczność hamulców naczepy.
Firma BPW przedstawiła iC Plus – nowy innowacyjny system monitorowania układu jezdnego naczep i przyczep. Telematyka zbiera dane dotyczące przebiegu naczepy, stanu załadowania, działania hamulców, zużycia klocków hamulcowych, nacisku osi, ciśnienia i temperatury opon. Takie monitorowanie stanu elementów podwozia pozwala na dostosowywanie obsługi serwisowej i unikanie nieplanowanych przestojów.
Monitoring ciśnienia w oponach w naczepach i przyczepach stał się obowiązkowy od połowy 2022 roku. Dużo wcześniej systemy TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) obowiązywały w samochodach osobowych i ciężarowych. Od lipca 2024 wszystkie nowo produkowane naczepy i przyczepy będą musiały być wyposażone w spełniające normy unijne systemy TPMS.
Stworzenie zawieszenia do samochodów ciężarowych wymaga kompromisów. Jest to szczególnie widoczne w przypadku przyczep, które mają różną masę w zależności od ich aktualnego obciążenia. Zawieszenie pneumatyczne, które utrzymuje stały poziom niezależnie od obciążenia, jest rozwiązaniem tego problemu.
Od 15 do 26 maja w pojeździe demonstracyjnym BPW odbyło się jedenaście szkoleń, w których udział wzięło ponad 200 osób zainteresowanych tematyką produktów BPW. Dzięki współpracy z naszymi Partnerami Handlowymi odwiedziliśmy 10 miast: Katowice, Pilzno, Puławy, Łódź, Łomianki, Bydgoszcz, Rusocin, Szczecin, Gorzów Wielkopolski i Wrocław. Serdecznie dziękujemy za przybycie. Kolejna trasa Infomobila po Polsce planowana jest na 3-14 czerwca 2024 roku.
Zespoły jezdne naczep odpowiadają za bezpieczeństwo i wydajność pojazdów. Osie BPW oraz tworzące je komponenty mogą być przykładem wszechstronnie dopracowanej konstrukcji sprzyjającej redukcji całkowitego kosztu eksploatacji. Od osi wiele się wymaga. Równie ważna jak bezpieczeństwo jazdy jest niska podatność na awarie, trwałość i wygoda obsługi. Oczekiwana jest też niska masa, która dla wielu branż, np. budowlanej jest wymogiem podstawowym, gdyż wprost wpływa na ilość zabieranego jednorazowo ładunku i rentowność transportu.